سفارش تبلیغ
صبا ویژن

آدرس آی پی:
سیستم عامل:
نسخه: بیت
اندازه تصویر:

گل نرگس

صفحه خانگی اضافه به علاقمندی ها نقشه سایت
تبلیغات
تبلیغات

تبلیغات

پشتیبانی آنلاین



معرفی سایت به دوستان

 
نام شما :
ایمیل شما :
نام دوست شما:
ایمیل دوست شما:


Powered by ParsTools

خوش آمدید
تبلیغات
موضوع: | نویسنده: سجاد
اس ام اس عاشقانه شماره 1

دیروز رفته بودم نمایشگاه کتاب که یکدفعه یه کتاب صورتی رنگ توجهمو جلب کرد. اسمش "عشق" بود. بازش کردم دیدم نوشته: بخش نخست: صداقت..
منبع: اختصاصی وبلاگ اس ام اس عاشقانه

اس ام اس عاشقانه شماره 2

تو مثل اون گل سرخی که گذاشتم لای دفتر، مثل تقدیر، مثل قسمت، مثل الماسی که هیچکس، واسه اون نذاشته قیمت..
فرستنده: نغمه از محلات به شماره 091836xxxx9

اس ام اس عاشقانه شماره 3

سهم هر کسی که باشی خوش به حال روزگارش، آخه پاییز و زمستونش میشه رنگ بهارش..
فرستنده: الهه به شماره 091765xxxx8

اس ام اس عاشقانه شماره 4

ببین که چشم عاشق، داره ستاره میشماره
به انتظار چشمات، هر شب داره می باره
می خواد که فریاد بزنه که دل چه بی قراره، نمی تونه، نمیشه..
آخه عشق که صدا نداره..
فرستنده: محمدرضا از تهران به شماره 091951xxxx8

اس ام اس عاشقانه شماره 5

کبوترم، لانه ی من بام توست، کجا روم؟ مرغ دلم رام توست، پادشه کشور عشقم ولی، نگین انگشتری ام نام توست..
منبع: آشیان خورشید، اثر ابوالقاسم جلیلیان(مصلحی) ، نشر هاتف

اس ام اس عاشقانه شماره 6

میگن اگه میخوای تو عشقت شکست نخوری فقط یکی رو دوست داشته باش و بهش بگو تو رو بیشتر از خودم و کمتر از خدا دوست دارم!
فرستنده: ؟ به شماره 091588xxxx9

اس ام اس عاشقانه شماره 7

اگر همون قدر که ستاره در آسمون هست ماه بود، باز هم آسمون بدون تو سیاه بود!
فرستنده: الهه به شماره 091765xxxx8

اس ام اس عاشقانه شماره 8

عشق زائیده ی تنهایی است و تنهایی نیز زائیده ی عشق!
منبع: دفترهای خاکستری اثر دکتر علی شریعتی، نشر نگاه امروز

اس ام اس عاشقانه شماره 9

با یه قامت شکسته، با نگاهی مات و خسته، سرشو برده تو شونش، یه نفر تنها نشسته، توی تنهاییش یه درده، جای پای قلبی سرده، گل سرخی بوده اما، دیگه پژمرده و زرده، فارغ از دیروز و فرداش، غرقه تو دریای درداش، حسرتش یه عشق نابه، که وفا کنه به عهداش..
فرستنده: محمدرضا از تهران به شماره 091951xxxx8

اس ام اس عاشقانه شماره 10

برای من که دلم چون غروب پاییز است، صدای گرم تو از دور هم دل انگیز است..
فرستنده: عاطفه به شماره 091388xxxx3

اس ام اس عاشقانه شماره 11

ما می رویم، عشق می ماند، پس عاشق باش تا بمانی..
منبع: آشیان خورشید، اثر ابوالقاسم جلیلیان(مصلحی) ، نشر هاتف

اس ام اس عاشقانه شماره 12

امروز با هم بودن را تجربه می کنیم و شاید فردا به یاد هم بودن را، پس امروز را بیا زیبا زندگی کنیم، به حرمت خاطرات فردا!
فرستنده: ؟ به شماره 093610xxxx9

اس ام اس عاشقانه شماره 13

میگن عاشقا عشقشون رو زیبا می بینن. این دفعه که دیدمت خیلی زیبا شده بودی. نمی دونم تو هر دفعه داری زیباتر میشی یا من عاشقتر؟!
فرستنده: عسل به شماره 093583xxxx9

اس ام اس عاشقانه شماره 14

در زمین عشقی نیست که زمینت نزند، آسمان را دریاب!
فرستنده: عاطفه به شماره 091388xxxx3

اس ام اس عاشقانه شماره 15

دوست دارم بمیرم و سیاه پوشت کنم، دوست ندارم بمانم و فراموشت کنم..
فرستنده: فاطمه از شیراز به شماره 093712xxxx4

اس ام اس عاشقانه شماره 16

تا نباشد این جدایی ها، کس نداند قدر یاران را، کویر خشک می داند، بهای قطره باران را..
فرستنده: نغمه از محلات به شماره 091836xxxx9

اس ام اس عاشقانه شماره 17

شبی پرسیدمش با بی قراری، به غیر از من کسی را دوست داری؟ دو چشمش اشک شد از شرمساری، میان گریه هایش گفت: آری!؟..
فرستنده: نغمه از محلات به شماره 091836xxxx9

اس ام اس عاشقانه شماره 18

بی تو در سینه ی من دل دیگه جایی نداره، زندگی بی گل روی تو صفایی نداره، از غم دوری تو ای گل یکدونه ی من، دردی افتاده به جونم که دوایی نداره..
منبع: آشیان خورشید، اثر ابوالقاسم جلیلیان(مصلحی) ، نشر هاتف

اس ام اس عاشقانه شماره 19

خدا کند که بدانی چه قدر محتاج است، نگاه خسته ی من بر دعای چشمانت..
فرستنده: ؟ به شماره 093583xxxx4

اس ام اس عاشقانه شماره 20

هر وقت حس کردی فاصله ها ما را از هم دور کرده اند به یاد خاطره های با شکوهمان بیفت. باور کن فاصله ها هیچ وقت حریف خاطره ها نمی شوند..
فرستنده: ؟ به شماره 093582xxxx8

اس ام اس عاشقانه شماره 21

مژه بر هم نزن ای دوست که بادم ببرد، چون سبک تر شده ام از پر کاهی ز غمت!
منبع: آشیان خورشید، اثر ابوالقاسم جلیلیان(مصلحی) ، نشر هاتف

اس ام اس عاشقانه شماره 22

بنویس با خط الماس، رو تن نازک شیشه، که بدون نور چشمات شب من سحر نمیشه..
فرستنده: الهه به شماره 091765xxxx8

اس ام اس عاشقانه شماره 23

تو که آهسته می خوانی قنوت گریه هایت را، میان ربنای سبز دستانت دعایم کن، که محتاج دعای جمله یارانم..
فرستنده: عاطفه به شماره 091388xxxx3

اس ام اس عاشقانه شماره 24

some love one
some love two
i love one
that is you
I love you
فرستنده: غلام حیدر

اس ام اس عاشقانه شماره 25

عشق یعنی همه چیز را برای یک هدف دادن و به پاداشش هیچ چیز نخواستن!
منبع: دفترهای خاکستری اثر دکتر علی شریعتی، نشر نگاه امروز

پایان اس ام اس های عاشقانه



 
تبلیغات


کد موزیک بی کلام